Click here for Myspace Layouts

Khamis, 10 Disember 2009

KISAH AYAM PHILIPINES

Salam,
      Nak cerita sedikit tentang ayam philipines milik jiran sekampung saya. Beliau telah berjumpa dgn saya 2 minggu yang lalu menyatakan hasratnya ingin menjual sepasang induk ayam philipine beliau. Lalu saya pun pergilah ke rumah beliau cuma nak tengok2 aje ayam philipine tu. Dah tengok bekenanlah jugak nak beli tapi tak beli sepasang cuma beli induknya sahaja. Nak beli sepasang harga punyalah Kaw-kaw. Lupakan dahulu nak beli bapak dia. Tapi dia kata baka baik, pure philipines dan telah menang 2X.

Kalau nak tahu Atau bekenan Contact aje saya. Mari kita lihat gambarnya.

BAPA AYAM PHILIPINES UTK DIJUAL.


Baka Philipines, boleh buat baka, telah menang 2X










Induk betina dah saya beli.. bapak nya bila lagi???


Inilah rupa induk betina philipines


Nie Baka saya pun tak tahu..dah lupa..


Nie pun baka bapaknya telah banyak menang.
NIe dia tak jual.



 Jadi sesiapa yang  berminat dengan ayam nie  boleh contact saya. Harga RM450(boleh runding). Khas untuk mereka yang berada di sarawak sahaja.

                                                                                                                                                                               

Tiada ulasan:

Catat Ulasan