Click here for Myspace Layouts

Selasa, 15 Februari 2011

Rahsia Nuffnang Telah Terbongkar!

 Salam Maulidur rasul.  
       Bagi rakan-rakan blog yang belum tahu tentang Nuffnang,ingin saya buat sedikit ulasan tentang Nuffnang.
Nuffnang  merupakan peneraju komuniti pengiklanan blog yang pertama di rantau Asia-Pasifik.
ia menyediakan pelantar bagi membolehkan pihak pengiklan untuk menyiarkan iklan berasaskan grafik mahu pun video ke dalam lebih 100,000 blog pelbagai jenis pelantar.
Nuffnang mempunyai cawangan pejabat dalam 4 buah negara; Singapura, Malaysia, Filipina dan Australia.
Nuffnang menghubungkan jenama-jenama produk kepada para blogger. Di antara para pengiklan Nuffnang ialah Citibank, Nokia, Sony, Procter & Gamble, Nokia, Nike, Nestle, dan banyak lagi
Nuffnang telah menjadi tumpuan media akhbar utama seperti The Star, Malaysia dan The Sunday Times, Singapura selain media-media lain.
    Utk menjadi pengiklanan Nuffnang, semestinya adalah mendaftar sebagai ahli dlm Nuffnang.com.my. Setiap ahli yang mendaftar mestilah mempunyai blog yang aktif(update setiap hari) supaya Nuffnang dapat mengesan blog anda dan menjadikan anda berstatus Glitterati.

Bagaimana Utk Mendapat Status Glitterati.
Anda akan didaftarkan sebagai ahli Glitterati Nuffnang secara automatik sekiranya kesemua blog berdaftar anda tidak mempunyai sebarang bentuk pengiklanan sama ada melalui unit iklan, kenyataan atau pautan daripada mana-mana rangkaian pengiklanan dari Asia Timur Selatan atau rangkaian pesaing Nuffnang. Sistem  akan mendaftar anda sebagai ahli Glitterati secara automatik dalam tempoh 4 hari.
Sekiranya sistem dapat mengesan mana-mana blog berdaftar anda mempunyai sebarang iklan atau pautan yang menghubungkan kepada rangkaian pesaing Nuffnang, status keahlian Glitterati anda akan disingkirkan dalam tempoh 4 hari.

Siapakah Pesaing Nuffnang?.
Oleh kerana terikat dengan polisi Nuffnang, saya tidak menulis siapakah pesaing Nuffnang. Jadi bagi siapa yang nak tahu boleh aje tanya dengan Nuffnang help desk hantar email. Tapi apa yang pasti Adsense bukan pesaing Nuffnang. Maka boleh aje masukkan iklan Adsense kalau mahu.
Tentu anda nak tahu mengenai tajuk kat atas, Rahsia Nuffnang...Saudara saya seorang IM, Amirul Hafiz telah akan melancarkan produk digital terbaru beliau iaitu Ebook Teknik Rahsia Nuffnang yang akan dilancarkan secara besar-besaran ke seluruh Malaysia pada 19 Feb ini. Jadi bagi sesiapa yang berminat nak beli ebook ini tunggulah hari pelancaran nanti.
    Untuk anda yang ingin mendapat hadiah dari Saudara Amirul Hafiz dlm Program beliau Tonton dan Menang boleh menyertainya dan berpeluang mendapat hadiah lumayan hanya dengan memberi komen tentang video tersebut. Anda semua boleh layari www.rahsianuffnang.com

Video Teknik Rahsia 1.

                                                      6 SENJATA UTAMA NUFFNANG

 Video Teknik Rahsia 2.

                                                       6 CARA UTK TAKE ACTION


 Video 3 Teknik Rahsia Nuffnang


                                                      4 TEKNIK KILLER NUFFNANG
Itulah dia screen shoot Video Teknik Rahsia Nuffnang Oleh Saudara Amirul Hafiz. Bagi anda yang teringin utk mengetahui dan berminat dengan video di atas, Boleh pergi ke website www.rahsianuffnang.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan